carro:jag erkänner

vi är fan bäst på att blogga:]
HEJSAN HOPPSAN
jag sitter här i mitt rumm och lyssnar på kass musik:]
och äter glasss MUMMMA SÅ GOTT HEHEH MUMS
den senaste tiden har jag spelat fotboll, varit med anton
typ de endå och sen har jag varit med stjärnan
som alltså är melinaA
jag älskar henne
och jag älskar anton för den delan okcså
och nu i lördags hade vi 4 månader,
grattis till osss:D:D:D::D:D
kan göra nån grej
kanske lägga in nån bild osv:):))

Dig själv
 

Dig själv för länge sen



Dig själv skrattande



Någon som betyder mycket



Den du senast fick sms av
 

Den du senast skrev på msn med


Den du senast ringde
jag har tyvärr ingen bild på mammi

Den/Dom du alltid har roligt med



Den platsen du saknar

och jag syftar på hemma hos amandagru
jag saknar henne verkligen.

kan bjussa på en bild på migh och melina
väldigt hot så be afarid:]
 I LOVE U


Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

tack för rösten :D

2009-05-27 @ 21:57:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0