pernilla: TJJJJJA

aik sug
hihi skoja,
eller ne de gör jag int för dom losa ba
a men dom kinga igentligen men inte nu :)
INTE PIGG JAG ÄR VALLSBERGET HELA DAN SEN NU TYP SPÅRAT TRÖTTT
aja glad ändå:)
ne men nu länka jag te fredag, för då blire CARROTROOR&AMANDISGRU<3<3 dom är fett coola
Ska få räls då, sen klippa mig, sen stan, sen caroline:*:*:*
Imorron har vi bad, vi är snygga i bikinis:] hihi
Sista dan jag träffa jakob i morron, men ja klara mig nog. SKOJA jag kom å dö. HIHI kanske
Jag va typ flummm nu, men jag är aldrig seriös:)

Okej, men jag är typ lite sjuk än, men de gör inget för jag blir frisk sen. Fast nu blire ju inte riktigt som vi tänkte oss. Jag får inte ragga småpojkar på fredag (</3) ihihi men de gör inget, för jag har en storpojke:)<3

a men hur äre annars? med mig äre väl.. tja de funka, och de är jag nöjd med. Självvvrå?:*
JAG ÄLSKAR MIG, PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0