pernilla: coolish

HELLU:)
Jag käka nyss, köttsoppa. det är inte gott.
Innan de for jag till stan och hämta min mobil<3 den hade smygit iväg till himlens land, men nu är den tillbaka!! jag har saknat den :(
Idag på skolan så.. tja, jag ha varit mke med hampus typ? eller typ alla, jag vet inte. hhihi
Det sög på gympan, för jag är kass på att simma. MEN JAG ÄR GLAD ATT JAG INTE DRUNKNA, tror jag.
Det va stöld i natt, 16 datorer eller nåt stal dom från skolan, helt ovärt! är du tjuven:)? de är inte jag iaf:]
Just nu fryser jag typ ihjäl, och väntar på linalarsssson för vi ska ut:)<3
MEN JAG TAGGA TILL FREDA, FÖR DÅ BLIRE AMANDISGRU&CARROTROOOR <typ 345242 gången det blev skrivet. Så alla vet nog de nu men de gör inget. för de kommer spåra<3<3<3
Taggar inte precis rälsen då, men klippningen:)! fast jag vet inte vem som ska klippa mig så jag är lite rädd... Men de blir nog bra, för jag och amandisgru ska ha pannlugg och vara snygga:* försöka iaf.
 Nu ska jag gå på toan och kissa, slänger in en skön låt för mer hinner jag inte skriva
hihihi pussssss<3
< (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0