carrRRRORororoROo: nämen du

HEJSAN HOPPSAN
DU ÄR LIKA HOPPLÖS
SOM EN GRODA UTAN BEN
nämen ja bah skojja
du äger fett:]
HEHEHEhehehe FETKNOPP
skojja, inte dumma här inte
normal carro, normal.......
ville bara säga att helgen kingade
lördag blev de inte ja amanda alle och anton
utan de blev jag och anton hemma hos mig
och melina linte, alle och amanda hemma hos amanda
jag fick ingen skjus
så anton snälla föräldrar skjusade han hit till mig
vi myste, och jag svamlade somm vanligt:],
jag vaknade 7 typ av mamma skrek, aja ja sket i henne somna om, snark snark
jenny ringde sen vid halv 8, upp snabbt klä på mig, fika osvosv
sen kommer jenny vi drar te skolan, de är som vanligt tråkigt,
fast vi har några stjärnor i klassen som lätter upp stämmningen
nämner inga namn här inte;);););)
sen var de lunch
FIL(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
sen nu får vi inte vara i klassrummen på rasterna(U)(U)
holken dirr.
sen hade vi jag vet inte, jag vet inte sen spanska och de är lika roligt varje gång när man sitter me linte, melina och johan:D:D:D
amanda ringde så ja snacka lite me henne, ROLIGT
sen komme ja hem, flän flän orka inte ta de nu
men men , sen åt ja
och nu har pernilla fått mig på bra humör:D
dina ord är som bröden i brödrosten
dom ska vara där bli varma och sen ploppar dom upp och mumma så bra dom passar in i vardagen
okej, normala kommentararer carro
ELLeR HUR vARE?
nu kommer nån bild:]


asså personerna till höger på bildena
är dom bästa
JA ÄLSKAR ER(L)(L)(L)(L)

Kommentarer
Postat av: perrrrnilla

du är bäst vännnnnen:*

2009-04-01 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0