amanda&caroline: väääääääärldens bästa killlar

tjenahåååååj klaffen ´NUEEEEEE, ahahah äkta alle & mattas osvosvosvosv.......
amen du nu sitter jag och carro och leker fjortisaR!?!?!??! skoja baa....
just de vi är redan ÄKTA, vi behöver inte leka :] - AAAAA javet de här SPÅRA!!!:):))
igår va vi på stÄÄääÄÄän och shopppaa loss,
AMANDA KLIPPTE LUGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pernilla också:] fast hon gjorde också tufftuff räls:D:D:D:D
SÖTNOSAR PÅ HÖGNIVÅ
vi kööööÖpte typ en ROSA TRÖJA där de står ZERO TO HERO
vettefan va de betyder men de lät bra:):)
sen köpte lilla carrocoooL rosa nagellack FINFINT YOU KNOW
de lyser fan i mörkret, tÖp , och de är fanimig COOOLCOOLT !!´!!!
iaf, vi var på discot i kåge igår, JAG TOG MIG IN;);)
men vi drog efter typ 45min, för att vara med anton och alle)::):)
då va vi hos carro ett tag, de va mysigt=)=)=)=))==),
sen drog vi på holken ett tag, sen till discot ett litet tag:)
sen for vi tillbaka till carro, pernilla drog typ vid hakv 12 eller nått
och alle och anton vid typ.. halv 1 typ:],,
vi fika iaf nysss, och nu ska vi typ på ica?
sen ska jag hem , och carro har träning,
sen ikv blire carro, alle, anton=)=)
FETT MYSIGT, SÄNGEN ÄR MIN&ALLES!!!!:)
CARRO&ANTON FÅR SOFFAN:]
PUNKT SLUT
KYSSSEN!!!:)
orkar inte lägga in bilder nu , hÖÖÖÖÖjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0