amanda: never too late

seriös, JAG HATAR SKOLAN
kommer fan få IG i allt nu
gerry hatar mig, ja lova åhhhh cutcutcut
fan kunde inte jobba på matten före va så jävla surrigt
så ja ba gick ut och sket i om han skulle bli sur??
mena, jag jobba fan bättre ute
och sen då kom ja in, då fråga han om ja hade slut rast nu osvosvosvosvoosv
jaba: MEN VAFAN MAN JOBBA BÄTTRE UTE JUEEEE
för där äre tyst
sen då börja han babbla i klassen och sa att vissa gick ut för att man skulle kunna jobba bätttre
men så äre ju inte osvosvosvos så höll han då på
ja ba: MEN MAN FÖR JU DETTTTTTTT , sen ba tyst : jävla idioooooot....
ja, på skolan idag då eller ha skola nu också
men sitter och gör nått cp arbete, okej jag gör det ju inte nu
men ska börja snart, slutar om typ 30 min eller nått sånt(?)
sen ha vi boll i skola, som jag ska sluta
orkar inte me de längre=)=)=)=)=)=)=)=)=) SÅ KISS MY ASSSSSSSSSSS
ska ha NO foto ist=)=)=)= mycke roligare och då slipp ja jävla ha lektion på onsdagar=)=))=)
eller alltså, efter språk som jag har nu
iaf, har varit social med alle på skolan idag typ?
hatar att hans mobil inte funkar..:((::(:( men de kommer väl gå att laga eller nått?
men iaf, imårrn har vi fridluftsdag och jag ska till bygdsilium, FETT NICE JUEEEE
sen på kvällen ha ja träning:):):):) och sen på fredag blire först att klippa sig
sen stan med pernilla och carro, sen hem och hämta alla saker och kasta i mig nån mat
sen bäre av till carro, och då kommer jag hem på läördag:):)
jag och pernilla ska sova där, och fyfan de kommer spåra
vi ska på discot AHHAHA;)););;);););););););) men iaf, vi ska köpa likadana tröjooorr:):))SNYGGGGGGT
sen blire jenny på lörda kväll:):) de kommer bli kul, skönt att ha tjejen tillbaka
hon är bara allt för gosiii:) sen match på söndag på norvalla konstgräse, typ 9 på morgon
KOM OCH KOLLLLAAA!!!!!!!!!
men nu måste jag JOBBABAAA:(:(:( see you later aligator??? eller hur fan de stavas
ja sUUUGER
HEJDÅÅÅÅå


+ ska ta förarbevid för moppe v.17
JAG LÄNGTAR SOM SATAN:):)
KISS MY ASSSSSS när ja kommer där på moppe
och sen typ alla ma friends som ja bruka va me bara på cykel AHAHHAHA
ni är så söta:*:*:*::*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0