amanda: livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

tjobre, händer jao, peace treeee
snygg rubrik, jaoooo jag vet:)

hinner inte skriva nå mycke,
och har inte skrivit nått om vad jag gjort på ett tag, men va iaf i ammarnäs i helgen
de typ kinga, märkte sen att bindningen gått av på ett ställe, så pappa for och köpte nya
drar till bygdsilium på torsdag med skolan, eller dom som valt det
skulle egentligen varit med andrew igår, men det blev inte,
hade träninge, och han va typ sjuk eller nått?:(
men va med han och sandra i söndags, det spåra
eller jag och sandra spåra, HAHAHA berättar mer om det sen!!!
hinner inte nu, ska snart in till stan och träffa rebecca, sen drar vi till bure och är med jenny:)
det kommer bli kul, har inte varit med jenny på typ 2månader snart..
eftersom att vi varit ovänner=(=( suger.. men som tur är blev vi vänner igen:):)
skulle egentligen ha varit med andrew ikv,:]:]
men jag drar dissen.... sen skulle ja ha vare med han imårrn
men han far hem till vindeln han:(:( men vi ses nog nån annan dag:):)
iaf, alle skrämmde mig typ idag, lite iaf(?)
ja stog och prata med emelie osv, sen så ba skulle jag vända mig om
då hade han ställt sig just bakom mig, ja blev smått rädd......
AHHAHA han är snygggg:)):):), och jag saknar han, mer än allt.

men får se vad som händer med allt den här gången.
men jag måste fan snöra i mig nån mat nu , rebecca skulle smsa typ vid fem
och sen skulle ja va i stan kring kvart i sex eller nåttt:)
så kysssss



LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG
DÅ BLIRE PARNILLA OCH CAROLINE
OCH VI SKA PÅ DISCO HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA
HATAR DISCO.. men ändå
de kommer bli kul, sen ska vi sova hos caroline:*::*:*
och för mig blire även pannlugg på fredag
och för pernilla blir det räls och pannlugg;););));


Kommentarer
Postat av: Louice

Fin blogg! :D

2009-03-24 @ 16:51:30
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/
Postat av: Melina den fjantige

det kommer suga:(<3

att vara på disco alltså:(<3

2009-03-24 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0