amanda: att det kan bli såhär fel

i dessa lägen , får man reda på vem som är ens äkta vänner
men samtidigt så hatar jag verkligen att gå igenom sånna här saker
men jag kan verkligen inte göra något åt det
men jag fattar fan inte, att allt kan bli så jävla fel
bara för en sån här liten sak.
eller liten och liten, jag vet inte hur stor alla andra anser den vara
men jag är bara så jävla less på det här
och det här bryter ner mig totalt
att dom vänner, som en gång stog mig som närmast
bara sviker, om och om igen
vill bara starta om livet, börja om från noll
önskar att allt hade sett helt annorlunda ut
men nu är det inte så, och då måste jag leva med det
jag vet inte vad jag ska göra, för att ställa allt till rätta
och verkligen inte i tillfällen som det här
jag är föll, föll för helt fel person
den person, som slagit, sårat, playat, fått mig att gråta
ett fler tal gånger, men samtidigt är grabben det bästa.
och jag fattar inte varför, och kärlek suger.
och jag fattar inte, hur orkar alla kalla folk player
man letar ju bara efter den
rätta
men jag antar, att jag måste fortsätta kämpa
även om vännerna sviker just nu,
dom är väl ändå inget att ha då.(?)
antar jag.. men visst nog kan jag ha fel
men nu blev det såhär, och jag tänker fan inte bara släppa taget
och gå vidare, för det går inte.
snart är det 4månader sen, allt tog slut
och jag saknar dig, fortfarande
ingen verkar förstå, inte ens du
men jag älskar dig, och det är jävligt jobbigt
släppa taget&gå vidare
är något jag inte kan, för du gör mig så jävla lycklig
trots allt du gjort, så  gör du mig så jävla glad
jag skiter i allt annat just nu..
men kanske ångrar jag mig sen, men de kan jag leva med.
så länge jag har dom jag behöver.
ni alla får väl hata mig nu,
men jag kan inte styra över mina känslor
som vissa verkar tro.
DET HÄR BRYTER NER MIG TOTALT
men jag får inte ge upp, inte vara så jävla dum mot mig själv, som jag var förr
måste fortsätta kämpa, tills jag når toppen igen.

 < ja, det är dig jag saknar
och jag fattar inte varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0