amanda: alle är bäst



jau, vi va ju i bydsilium idag:)
de va kuligt, jag var med alle åkte med han i bussen hem också:)
de va mysigt, ahahah vi typ låg inne i skogen och sov?
och sen typ pajajajjajaaaa mina knän, och sen dog hans knän...
sen pallllal vi inte åka nå mer:]
sen på vägen hem typ låg han och sov(?), eller okej de gjorde han inte
men han va iaf jävligt tröttttttt.
JAG HATAR MINA NYA BINNINGAR för den delen också
dom suger jävlart anusröv.O:O:O:OO:
åh ja få damp
men iaf, imårrn blire kåge
sen kanskiii allleee eller nått på lördag?:) och carro och anton då
om anton vill, han är typ sur på mig eller nått, verkar det som
men ja vette fan va jag ska skriva.............
så vi hörsssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0