carro: ride hard, feel free

HEJSAN HOPPSAN:)
som jag har sagt förr,
jag är sämst på att skriva:]
men jag vet att ni gillar att läsa samma gamla inlägg hela tiden
visst heter de inlägg:]?
jajjaja, sprolla:]
igår var jag med anton
idag ska jag kanske va med nån kompis
eller anton:]
jag är beroende av anton:]
hihhihi ja,just ja
iförr går var de den 16onde
och då vare 3 månader för mig och anton
fyfan va jag älska han(L)
och igår var han väldigt söt när han prova mina nya solglasögon:]:]
jajaj, kan göra ett sånt här grejs igen:]
Födelsedatum: 15 mars
Ögonfärg: blåaa
Hårfärg: blond
Längd: 
160
Civilstatus: 
ja ha anto
Höger eller västerhänt:
höger
Stjärntecken: fisk
Första tanke när du vaknade:
vars är mobilen
Sista tanke innan du somnade: anton
Pepsi eller Coca Cola:
Cola 
BurgerKing eller McDonalds: mcdonalds
Adidas eller Nike:  adidassssssssssssssssss
Choklad eller vanilj: choklad 
Svär du:  aa
Sjunger du: aldrig
Gillar du skolan:
ne
Kommer du överrens med din mamma och pappa:
  ne
Antal piercings: jag har i öronen
Antal tatueringar: inge
Hur många gånger har du varit med i tidningen :
 haha typ många :O?
Vem/vilka pratar du med på msn just nu: paulina:)
Vem saknar du mest just nu: anton
Vem är din bästa vän av samma kön:
melina,pernilla
Vem är din bästa vän av motsatt kön:
jonaz typ:]
Vem är ditt tionde sms ifrån:
    anton(L)
Vem/vilka ska du träffa imorgon:  anton tro jag väl:]
vilka umgicks du med senast:  anton(L)
Har du cyklat utan händerna:
Har du gråtit en hel natt:
Har du åkt vattenskidor: NEJ?
Har du åkt rullstol: ne
Har du gjort en bakåtkullerbytta: joåååååå
Har du köpt lösgodis för över 50 kr: ja,
Har du haft träningsvärk: antagligen?
Har du önskat att du var det andra könet: hahahahne
Har du velat vara ett djur: jag tror inte det
Har du tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt:
melina helt klart:]
Vem fick du senast sms av:  anton(L)
Vem pratade du senast i telefonen med: mamma tro ja:]
Vems hus var du senast i: jag är i mitt nu men förr vad jag i antons:]
Vem sa du senast "jag älskar dig" till: anton(L)
Vem önskar du att du var med nu: anton(L)
Vem är din favoritsläkting: asså ja vet inte
Vem i din skola går dig mest på nerverna: de borde inte nämnas här:]
Var går du skola: kg
Var är din telefon:  framför mig
Var är din mamma: stan
Var sover du: i min säng
Var handlar du mest: bra fråga
Var fick du tag i tröjan du har på dig: jag köpte den?
Vart åkte du senast bil:  hem från anton tro ja:]
Var i ditt rum är du: i rummet?
Vad åt du senast: kom inte ihåg:]
Vad drack du senast: juice
Vad är det för färg på dina byxor: svarta
Vad är närmsta saken som är blå: mina tjocksockar:]
Vad gillar du mest med skolan: idrott :D
Vad har du på fötterna: sockar
Vad är din favoritfärg: svart,gul och röd tro jah:]
Vilken film såg du senast: nån skit film
Har du hånglat i mer än 3 minuter? klart
Har du sovit i en annan säng? aop
Har du hånglat på en bio? ne
Har du hånglat i skogen? aa:]
Har du tyckt att din kusin är het? verkligen inte
Har du sovit naken? när jag var pytteliten
Har du kört över hastighetsgränsen? ne:]
Har du dansat framför en spegel? typ inte
Har du fått hicka? det har väl alla?
Har du stulit pengar från en kompis? Skulle inte äns tänka tanken!
Har du smygit ut ur ditt hus? aa


HEJDÅ PUSSSS:*:*:*:*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0