carro: jag älskar dig antoooon

hJEHEJEHejEHEJEjj
vad händer med trion:]?
JAG SAKNAR ER
men på påsklovet blire er,
utom amanda ssom typ ska till ammarnäs inte vet jag
jag fantiserar,
menemen pernilla blire nog,
sen blire stan med melina
och mys me anton:]:]:]:]
idag har de varit tråkigt,
utom att några killar ställde om klockan idag
och för våran lilla lärare på 61 år
inte fattade de fick vi typ sluta 30 min tidigare:D:D:D
sen ikv ville ja va med anton
men han ha träning:(:((:
och jGA KAN STAVA TILL HJÄRNA TRO INGET ANNAT:]

nämen ska gå nu
PUSSPUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: lejla

okej. lust att prenumerpå varandra?

2009-04-07 @ 17:23:02
URL: http://lejlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0