amanda: inga tårar på min kind

nu borde vi nästan skämmas?
vi skriver ju typ inte längre, vi pratar typ knappt med varandra längre
eller jo det gör vi, men inte då som förr=(
det suger.
sitter just nu och lyssnar på musik,
rmk - inga tårar på min kind
skrev just det länga meddelandeet på apa som jag någonsin har gjort
vet fan inte ens om den personen kommer läsa allt

har ju egentligen jävligt mycket att skriva, eftersom att jag inte skrivit på länge
men orkar verkligen inte skriva om typ hela helgen och allt
men som sagt, idag var vi på ungdomsmottagningen, de va väl kul?
ahahha, ja höll på skratta ihjäl mig
sen skullle jag linnea berra och selin egentligen äta på max
men jag och linnea drog på frasses ist:]:]
ja trodde jag skulle spricka, fyfan min mage:(:(:(
hade typ magsjuka i morse?, eller okej tvingade mig själv att spy....
men orkar inte ta det nu ahaha, ja ha inte varii happy idag på skolan
höll på att börja flänna där ett tag också, tålde fan inte mig själv
och just nu är jag väl bara rädd, rädd i onödan?
eller kanske inte, jag vet inte.
men måste prata med grabben imårrn...
får se hur allt sluta.
antingen himmel eller helvette..
fan också, jag kommer inte orka förlora han
men aja, ska inte deppa mer nu...
har typ träning snart, eller okej den är kl 8.
längtar, typ enda stället jag kan tänka på nått annat än mitt liv
det är när jag spelar fotboll,  sticker till ammarnäs på torsdag och är borta i 10dagar
ska bli skönt att komma ifrån allt ett tag, kommer skaffa gratis på fredag=)=)
så då äre bara att bomba med sms: 0705843068
sen så blire att kö skoter från ammarnäs till tärna på måndag för att se skotercross tävlingen=)=)
fan vad jag längtar!!!
har som inge mer att skriva, ska lägga in en massa gamla och goa bilder också,
ahahaha inte dom nyaste kanske, men titta och njut för fan:*:*:*
puss på munnen din.

btw, får min moppe imårrn:D:D:D:D
speedfight 2 x-race
 
inte den rätta bilden, men den ser då iaf ut sådär!

här kommer iaf andra goa bilder.
gamla för den delen också:]:]

< en kul dag på loftet
< så här kul har vi då vi inte är med på idrotten
< på den tiden höll vi ihop, jag saknar dig
< en tid jag saknar
< vi höll ihop, men sen blev det vinter, och allt sprack
< ni är underbara, även om ni är jobbiga ibland..
< vi älskar kondomer, jag saknar dig

< jag saknar dig, som fan


aja, orkar inte lägga in nå mer nu:]:]:]
pussssen:*:*

Kommentarer
Postat av: Joppe

JAG VILL OXÅ HA EN SPEEDFIGHTER =]=]!!!!!! ska kanske köpa snart (A)

2009-04-28 @ 10:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0