amanda: floder med tårar

fin rubrik, inte direkt.
men nu är då allt helt okej så:):) jag ska väl försöka vara glad
eftersom att då allt fixade sig till slut,
orkar inte berätta hela storyn här,
men vill nån veta så skriv till mei=)=)=).
msn: [email protected]
apberget: allesamanda
men nu ska vi inte prata mer om det.
AHHAHAHA , skrattar nästan åt min tröja just nu
den ska vara rosa, men har svarta fläckar på sig nu
mascara.... ahahah snyggt!??!?!- inte direkt
så den åker i tvätten dirrrrrrrrrmode,
justfan, min moppe skulle ju komma idag.
men tror ni att den kom?.--- neeeJ:(:(:(:
den kommer senare i veckan,
fast får ändå inte köra än jue:]:] tihiihih
så behöver inte bli ledsen för det=)=)
FRIDALUNDSTRÖM&AMANDAJUSSILA
dom är ju som söta , börja gråta när jag berätta vad som hände i slutet
mjauu, alle är förjävligt gullig, de må jag lova
menmen, skola imårrn, sen träning.
känner typ peppen på skolan?,
och sen halvdag på torsdag, sen blire ammarnäs i 10dagar:):)
längtar typ, men kommer sakna en jävla massa
men tur att julia isacson från malå ska vara där:)!!!!
och sen kommer frida lundström på onsdag nästa vecka:):)
jävligt chiLLLL
men nu har ja inte så mycke mer att säga,
skriver kanskiii imårrn , pussS:**::*:*

slänger in en bild på mig själv
tihihi lite ego:]:]
inge smink heller....


Kommentarer
Postat av: L i t t l e b i t c h e s ; )

haha söt du är amanda:*

2009-04-07 @ 20:17:03
URL: http://littlebitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0