amanda: en gång är ingen gång två är lika med noll

ahaha ojojoj, den låten var det ett tag sen man nötte sönder...:)
sitter och har so just nu, detr suger. men gör inte så mycket. sitter mest och läser bloggar
och kollar på moppar, nog för att jag redan fått min, men ville egentligen ha en blå iron x.
spåååårat snygga må jag säga:),
felicia märkte nyss att hon tappa ett örhänge, tiihihihi sög för henne
och jag har tappat min tia, eller så kanskii jag inte ens tog den, har inte så bra minne:]
försov mig typ i morse, eller okej jag va tvungen att cykla.. vaknade 25 i 8, och jag börja 8
men jag kom iaf i tid, jag är typ spårat snabb på att cykla:):)
just det, de brann på brännan imorse, så dom har inga lektioner idag.
snacka om fubbbbigt, vårat brandalarm gick igång på skolan igår
för gebo spruta hårspray;S;;SS, aaha ja höll på skratta ihjäl mig nästan,
så vi stog ute i typ, 20min, sen försökte alle sätta igång det.
tog ett allvarligt snack med den grabben igår, det lönades då inte så mycke
för han e fortfarande dryg, men jag älskar han ändå:):)
kommer suga på påsk, kommer inte kunna vara med han förrän den 25 eller 26,
och då ska vi typ vara med melina och linte också, sen sover melina hos ´mig , eller så sov jag hos henne.
det blir kuligt:)
som ni ser så har vi en design nu, eller en heather. som matilda stenberg har gjort
hon är inte dålig, söt är hon också:**:
men nu ska jag typ jobba lite?, måste hinna klart, för det ska vara klart efter påsk, för då ska vi ha redovisning
har ändå inte så mycke mer att säga.
mer än att jag kanske inte hinner skriva nå mer ikväll, och imårrn hinner jag inte, för jag ska till ammarnäs dirr efter skolan:(
har inte gratis sms heller, fast pappa ska fylla på min mobil=)=)
HAHAHAHHAHAHA, började tänka på en sak
sa till pappa att jag ville ha en dubbelsäng,
hanba: du ska inte ha nån knullsäng
jag trodde jag skulle dö av skratt..... han har sin lilla speciella humor,
men aja, nu ska jag jobba, sen kanske mimimi kommer hit,för hon går på brännan.
jag hoppas hon kommer, för jag har inte träffa henne på typ ett halvår:(:( vilket suger.
men ja, vi får se om jag hinner skriva ikväll..
pernilla ha då typ tappa suget på att skriva, var typ en vecka sen sist hon skrev?
och carro skriver inte heller så ofta, vilket inte jag heller gjorde, men ska börja skriva oftare nu
eller då jag har tid och hinner göra det, även om jag kanske inte har så mycke att skriva.,
men ja, ursäka att vi är dåliga på att uppdatera:):)
ha det bäst,och smsa med mig under påsklovet. 0705843068
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0